Salongijutud

Kuidas ma 2 tunniga üheksast kliendist peaaegu ilma jäin

Kuidas ma 2 tunniga üheksast kliendist peaaegu ilma jäin

30.05.18

Tänane postitus on huvitav lugeda ilmselt ainult ilutegijale, kes ise omale aegu bukib. Kui sedagi ?Tahan avada, mis toimub siis, kui sa kliendi kõnedele KOHE ei vasta. Miks on äri kasvatamiseks vaja alati telefonile vastata? Tegin täna ripsmete keemilise koolutamise (lash lift) koolitust ja kuna ma hetkel adminnin ise, siis ei saanud kaks tundi telefonile vastata, hääl oli maas ja kõned kogunesid. Tean, tean… Nii ei tehta ja kui mul oleks adminn, siis ma oleksin temas väga pettunud, sest ...

Kuidas ma Pärnusse ilusalongi tegin – 1. peatükk: värvid ja materjalid

01.06.14

Loe eellugu siit: https://www.kristina.ee/ohoo-kristina-ilutuba-parnu/. Selles peatükis räägin ja näitan esimest muudatuste etappi. Detaile ja mööblit näeb rohkem järgmises postituses. Otsus salongiga Pärnusse laieneda tuli 8. märtsil, seega pidime kiirustama, et hiljemalt maikuuks koht käima saada. Isegi kõige lojaalsem pärnakas peab nentima fakti, et külmal ajal on tänavad üsna tühjad ja siin tuleb ära kasutada ilusat suve ja püüda ka turiste. Ülejäänud ajal tuleb kõvasti tööd teha selle nimel, et võita kohalike südamed, kes ka pimedal ajal ...

Mis su nimi on, klient?

15.04.13

On reede kell 18.15 Kristina Ilutoas. Ootame klienti, kes pidanuks saabuma kell 18.00. Helistan kliendi õele, kes broneeris aja. Kuna telefonile ei vastatud, siis olime ripsmetehnikuga üpris kindlad, et uus klient unustas aja ja kuna on reede õhtu, siis miks mitte minna koju ära. Mõistagi olime üllatunud, kui 18.30 astus sisse meie oodatud klient. Kuigi juba kojumineku lainel, tegime kliendi meele rõõmsaks ja tehnik asus taas tööle. Miks siis klient hilines? Selgus, et ta oli kell 18.00 ...